Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

February 13, 2010

NO:1 PEOPLESTRING- Tentang PS.

Apa itu peoplestring?

PeopleString adalah sebuah program periklanan yang memanfaatkan teknologi tinggi di bidang telekomunikasi. Para PENGIKLAN memerlukan pasar untuk produk mereka dan untuk itu mereka melabur ratusan juta dollar untuk membuat dan menyebarkan iklan. Iklan akan efektif kalau kena sasaran (targeted).

Malangnya iklan-iklan sering kali memerlukan kos yang besar, apalagi melalui perantara (middlemen) seperti media TV dan media lain yang mahal. Tentu saja para advertiser ingin mengurangkan kos itu dan caranya ialah menghapuskan middlemen!

Nah, tugas PeopleString adalah membina “target market” untuk iklan-iklan itu.PeopleString bertindak sebagai “publisher” (penerbit) iklan-iklan, tanpa menjadi middleman yang mahal. Para advertiser membayar PeopleString untuk semua iklan yang ditayangkan di laman web PeopleString.

PeopleString menyediakan teknologinya. Semua ahli PeopleString adalah target market dan uniknya
mereka mendapat imbuhan dari income yang dibayarkan oleh para advertiser kepada PeopleString sebagai publisher! Di sinilah letak peluang yang sangat baik dan menarik!

Di sini pula advertiser akan mendapat keuntungan besar kerana orang-orang yang di pasaran ini pasti berbelanja tatkala income mereka semakin besar. Jadi dengan PeopleString semua pihak mendapat manfaat kewangan. Advertiser mendapat penjualan dan profit, PeopleString mendapat komisyen pemasangan iklan, dan member (Anda dan saya) sebagai calon pembeli mendapat wang juga.

Belajar membuat website dari rumah.Dapatkan info percuma di laman web mytipsbox dengan cara klik link:
http://www.mytipsbox.ws/sekolahpercuma.html
SELAMAT MENCUBA!

No comments: