Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

February 13, 2010

PEOPLESTRING-Konsep Perniagaan

PeopleString menerima iklan dari para “advertiser” (pemilik iklan) dalam berbagai bentuk. Iklan-iklan itu disampaikan (melalui internet ataupun surat pos) kepada targetnya di seluruh dunia, iaitu ahli-ahli PeopleString. Dalam hal ini PeopleString bertindak sebagai “publisher” atau yang menerbitkan iklan-iklan itu.

Advertiser membayar kos iklan kepada PeopleString dan 70% dari profit yang diperoleh PeopleString diagihkan kepada ahli (stringer). Jika Facebook boleh memberikan kemudahan percuma kepada 350 juta ahli di seluruh dunia, maka sudah pasti profitnya juga sangat besar. Kos operasinya pasti luar biasa besar, tapi wang yang masuk juga BESAR!! Hal yang sama berlaku juga bagi PeopleString. Bezanya, PeopleString secara tegas menyatakan mengagih hasil dari iklan itu kepada stringer kerana dengan adanya para
stinger itulah advertisers mahu meletakkan iklan mereka di PeopleString.

Pembahagian hasil tersebut diberikan hingga level 6 dari downline Anda, dikira dari referral (orang yang Anda rekrut secara langsung) sebagai level 1. Jumlah orang yang direkrut untuk setiap level tidak terhad. Bergantung kepada jenis keahlian, Anda akan dibayar oleh PeopleString mengikut peratusan yang sudah ditentukan .





Belajar membuat website dari rumah.Dapatkan info percuma di laman web mytipsbox dengan cara klik link:
http://www.mytipsbox.ws/sekolahpercuma.html
SELAMAT MENCUBA!

No comments: