Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

February 14, 2010

PS-Bagaimana Mendapatkan Benefit?

Bagaimana caranya wang itu boleh menjadi hak kita? Untuk mendapatkan wang atau pembahagian keuntungan dari PeopleString kita perlu melakukan perkara-perkara berikut:

1) Melakukan pendaftaran di PeopleString. Kita akan mendapat bonus pendaftaran sekali sahaja.

2) Menjawab “Survey” anggaran 30 soalan biasa dan mudah. Menjawab survey ini, kita akan dibayar sekali saja. Dengan menjawab survey anda sepatutnya termasuk ke dalam program Mailbox-Cashbox (MBCB). Dengan program ini kita dibayar untuk setiapsurat pos yang dikirim ke dalam peti surat kita. Malangnya, buat masa ini MBCB masih dihadkan untuk rakyat USA dan Canada sahaja. Selepas USA & Canada ada kemungkinan pasarannya akan dibuka ke Eropah, Australia dan seterusnya ke seluruh dunia.

3) Membina jaringan: Kita dibayar USD0.50 untuk setiap orang yang kita sponsor (level 1). Kita perlu membina jaringan hingga level 6 untuk hasil yang maksimum. Dari penghasilan referral level 1 kita akan mendapat pulangan bernilai 5% (Free Member) dan 20% (Entrepreneur); untuk level 2-6 Free Member
mendapat 2% dan Entrepreneur menerima 6%.

4) Berbelanja secara online di “online retails” yang ada di PeopleString kita dapat cash back (wang kembali) yang peratusnya antara 2% dan 17%, bergantung kepada belian masing-masing.

5) Login secara rutin ke member area PeopleString anda agar mendapat semakin banyak “people points.” People point ini adalah asas untuk mengira pendapatan anda nanti. Semakin kerap login, semakin baik.

6) Memasarkan produk BlackGrape: kita dibayar USD$9 per case. Selain itu kita juga akan mendapat komisyen dari penjualan yang dilakukan oleh downline kita hingga level 6.




Belajar membuat website dari rumah.Dapatkan info percuma di laman web mytipsbox dengan cara klik link:
http://www.mytipsbox.ws/sekolahpercuma.html
SELAMAT MENCUBA!

No comments: