Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

February 15, 2010

TIPS 100 POINTS SEHARI!

Kumpulkan people points dengan maksima di PeopleString. Imbuhan yang akan anda terima sebagai FREE MEMBERS setiap bulan adalah berasaskan kepada people point. Maksima point yang boleh anda buat dalam sehari adalah 100 points (sebulan=100 x 30=3,000 points).

Ikut langkah-langkah ini:

  1. Jadikan laman members area peoplestring anda sebagai homepage. Tujuannya supaya anda tak terlupa untuk membuat rutin harian iaitu mendapatkan points. Anda boleh melayari facebook, twitter, myspace, gmail, yahoomail, msn, YM dsbg melalui laman sosial peoplestring.
  2. Apabila anda login sahaja ke dalam members page, anda akan mendapat 10 points pertama. 'Refresh' page tersebut dan anda akan lihat people points anda akan bertambah sebanyak 10 points!
  3. Lihat kepada 'google search' di sebelah kanan atas homepage. Buatlah apa-apa carian yang anda suka. Apabila keputusan carian disiarkan, kembali ke homepage peoplestring>'refresh'. Anda akan lihat points anda akan meningkat kepada 10 points lagi!
  4. Lihat sebelah kanan di homepage, cari perkataan 'MAIL'. Klik pada Peoplestring mail. Apabila skrin sudah membawa kepada halaman email, masuk semula ke homepage>'refresh'. Anda akan mendapat points ke-30.
  5. Dalam homepage, scroll ke bawah sedikit. Cari ruangan 'Mailbox-Cashbox'. Klik pada peti surat warna biru. Apabila skrin baru telah kelihatan. Klik pada 'home'. People points anda menunjukkan peningkatan sebanyak 10 points menjadikan jumlah points untuk setakat ini 40 points.
  6. Akhir sekali, pada homepage, cari ruangan 'Shopping' di sebelah kiri. Klik mana-mana link yang ada. Setelah skrin baru terbuka, anda boleh klik pada 'home'. Lihat, anda telah berjaya mendapat 50 points pada peringkat ini.
  7. Lakukan perkara 2-6 selepas 12 jam untuk hari tersebut. Bermakna, aktiviti ini anda lakukan 2 pusingan sehari, menjadikan points terkumpul pada setiap hari ialah 100 points.
  8. Jadikan aktiviti ini rutin harian sebelum anda melayari mana-mana laman web di internet. Jika anda berjaya melakukan selama 30 hari, maka anda akan berjaya kumpulkan 3,000 points.
Bagaimana penerangan saya? Mudahkan?

FREE SIGN-UP TO PEOPLESTRING NOW!





Belajar membuat website dari rumah.Dapatkan info percuma di laman web mytipsbox dengan cara klik link:
http://www.mytipsbox.ws/sekolahpercuma.html
SELAMAT MENCUBA!

No comments: